Monday 2 April 2012

rindu ~ rindu ~ rindu ~


assalamualaikum semua :)
hmm...rasenya da agak lame jugak lah kan xmengupdate kn blog nih...
sampai dah suram je bile masok blog..hahaha..
maklumlah..tukang taip nih pon skrg dah xmenentu je nk 0n9...
hehehehehe....
btw ..arini alang2 aku ngah on9 n xde mende nak buat nie kn...
so tetibe lak rase rajin nak menaip kat belog akuh gan die nie..
hehehehehe...
ermmmm...dekat sebulan jugak lah kn aku xmenaip kat belog nie...
bile bukak bace post2 lame 2 tetibe je tergelak pulak sorang2 aku nih..
wakakaka...sawan khinzir sebentar agaknye kot.. :P
mmm....act...aku pon xtaw nk tulis ape...
aku taip nih pon ikot je ape tangan aku nie nk tekan huruh ape..hehehe..
mlm2 mcm ni mcm2 la pale otak nie kan da mule mereng...
tenga2 on9 mcm ni..tetibe je rindu kat sorang ni...
da nyenyak tido dah agaknyer die tuh...huuhuhuhu..
hehehe...nih bile au dah update belog nih nta die bace ke x pon aku xtaw lah...
hahaha...bio lah....xkisah pon xde sape2 nk bace pon..
yg penting aku ikhlas menaip walupn nta ape mende yg aku merapu kat sini kn....
ayoyoyoy....
ermm...act aku rindu la sangat2 kat SI DIA tuh kan,,
agak lame la jugak da xjmpe gn die..
pape pon aku cume mampu doakan die sihat2 je selalu.
maklum lah..nk jumpe skrg keadaan xmengizinkan...die pon nga sibuk ngan study die..
maklum lah orang dah last sem kn..
mmg rabak sikit la keje2 diowang nih...
hahahah....pape pon aku just say gud luck je untuk die...
ermm..walaupun aku rindu bebeno kat die nie...
apekan daye,.,aku nie insan biase yg lemah je..selagi tuhan xizinkan aku jumpe gan die..
slagi tu la aku xbole nk jumpe gan die..
yang aku mampu aku berdoa je selalu supaye dapat lah jumpe die..
hahahha..rindu woooo...bole gile maaa...
emmm...aku harap die pon same lah rindu kat aku cmne aku nga rindu kat die kn..
hehehe...ala...normal la 2 kan...adat bercinte kene uji dengan mcm2 dugaan n cababaran kn...
tp aku harap lah sangta2...cepat2 lah semua nie berakhir sebab aku pon dah xsgop k jao2 dari die lg dah..

awak..
kalau awak terbace post nie...
saya nak awak taw yang saya rindu kn awak sangat2,,,
bile saya da mengupdate belog ni 2 ..
bermakne mmg rindu saya kat awak dah melampau2 dah nie..
haaha... emmm..
saya harap awak pon camtu lah okay... :*
saya sayang awak sangat2 n
rindu awak sangat2.... :(

hmmmm...rasenye ok lah nie...nak menaip panjanng2 pon cam mls.. (da xde idea dah benonye)
wakakakakka..
ok lah...nty bile senang2 lg ade lah 2 aku update lg blog nie...tgu lah blog nie dah nk berabok balik baru lah
aku mengupdate lg...hahaha...btw korang semua2 yg tervace post nie jage la diri leklok ea..
jgn awek/pakwe korang 2 baek2 okay...hahaha...
ok lah..jumpe lagi....
assalamualaikum :)
 
 

No comments:

Post a Comment