Sunday, 18 March 2012

dapatkah lagi semua itu ........ rindu seorang kekasih ...

hye all... agak lame dah saya xmenaip .. atas sbb tetentu mybabkan jadinya demikian ...
huhuh... ermmm ... pena x korang rindu kat seseorang tu ?? mesty la pena kan ..
sakit kan bile rindu 2 datang...lebih2 lg kalau kite terpaksa berjaohan ... susa nk jumpe... ataw mybe da xley jumpe lg .... ermmm ... cmtu la yg sy ngah rase skunk ... sy rindu die sgt... tp pekan daye ... disebabkan satu masalah .. saye dan die .. dah makin renggang ...ermm .. awak ... saya sayang awak . xkire la ape pon jadikk...saye tetap tggu awak..sy pena janji gan awk dulu...ape pon jadi sy xkn tgalkn awak..n skunk sy tgah buktikan...sy hrap..awak nmpk sume tu wakk ... ermmm .. wlpn hati saya sakit atas sebab2 tetentu .. tp sy cube kuat tok harungi nye wak... sy xkn putos ase... ape pon sy tetap nk awak... sy nk idop gn awak...cume awak !!
ermm...awak ... harapaN SAya cume satu je...saya nk tgok awak bahagia !! sy xkn diam slagi awak xbhagie..
andai kate satu ari nty awk bhagie...sy turut tumpang skali bhagie tu wak...wlpn mgkn sy xdpt awak...tp sy akan tgu awak smpai akhir hayat saya...sy akan bhagie dengan diri sy sekiranya awak bhagie jugak ...
awak...ape pon jadi...sy harap awak xlupe janji awak ,, janji saya ....saya harap awak dapat pgang janji awak 2.... wlpn samar .. tp sy cbe yakin yang sume 2 akan terjadi gak satu hari nanti....
awakkk..saya lemah tanpe awak....semangat saya sume dah hilang...harap awak faham....
ermmm...akhir kate dari saya...awak jage diri elok2....ape pon pilihan awak saya terima....
tp pastikan awak bhagia.....saya sayang awak....selamanya.....
mohd syamil amriy sayangkan dan cintakan reesa efieka sangat2.....emm :(

0 comments: