Tuesday, 3 April 2012

kebengongan melanda aku !!

assalamualaikum semua....
hahahahah...tengok tajuk pon korang mesty dah tahu yg bengong tuh aku lah kan....
hehehe..nj taw nape aku bengong mlm nie??
ha camni cite die....
tadi mlm aku pegi lah kua lepak2 bersame mmbe2 akuh nie kat kdai mkn..
and then ade la 2 owang mmbe aku nih bawak awek mereka la kan...
s0 nak dijadikan cite...
mase diowang nih nga mkn...
aku sedap je dok pandang diowang nih kn...
hahahah...tibe2 jelah tanpe aku sedari...aku ousing belah kanan aku..
tetibe aku hulur cawan...
erkkkkkkkkk
padahal sebelah aku xde sape2 pon...adesss...
wakakka...xley blah btol...
bole lak aku pun nk persaan yg SI DIA nie ade kat sebelah aku...
wakkakak...
pastu membe aku yg tadi ni pulak bole persaan...
die tnye..
ko bagi air kat sape 2 weyh???
then aku pon tetibe je terdengih2 siput...
wakakaak,,,
ape pon xbole lah tadii....
malu den kejap......ni lah..
bile da rindu angau gila bayang..
cmni la jadik ne....hahaah..
papepon aku pon cover2 jela tadii..
hehehe...ok2...2 jela cite tok mlm nie okay....kebengongan btol lah...
ahahahahah...
ok geng semua...
assalamualaikum :)

0 comments: