Wednesday 4 April 2012

Greenslaves !! pergh !! terbaik !!

assalamualaikum semua kawan :D

okay arini ade mende sikit nak cite...hehehe..
law tengok tajuk mesty korang pelik je kn...
GREENSLAVES ??
menatang ape tuh????
hehehe..sebenarnye tu adalah tajuk satu muzik nie..
smlm mase aku nga lepak2 gan mmbe aku..
aku ade la men game PIANO 3D ..kat membe aku punye tab..
tetibe aku terbukak hati pulak lak men lagu nie..
s0 , aku pon main la..agak susa la jgak kan nk main mende alah nie...
hahaha..mule aku xprasan muzik die syahdu giler...hahaa..
maklumlah mase aku men bunyik die pelik semcam jer...
cam KATAK je bunyik...hehehe...
last2 aku da fade up aku pon tengok la tutorial dulu...
then aku denga la btol2 muzik nih...
perghhh...sumpah best gile...feeling gile kot mase aku dengar tu...
teros menung je aku dengar then aku ulang2 byk kali sampai mmbe aku pon mekak..
hhehehe...balik2 uma je teros aku search kat youtube...then aku denga je...hahaha..
kalau korang xcaye meh dengar lagu tu...sumpah best weeh...xtipu....


ha nie la lagu tuh....best x??best kann..hehehe..
mase aku dengar je lagu nie...
tetibe aku rindu sangat2 kat SI DIA hmmm...
nasib bek la smlm dapat jumpe die kejap..hehehe..
manje...t manje dengar lagu nie ea...sedap...
huhuh....
ok lah....nty sambung lagi...bye2 sume....
syamil amriy ~ reesa efieka

assalamualaikum :D

No comments:

Post a Comment