Monday, 20 February 2012

Saya sayang awak ♥

Assalamualaikum . . ♥
Kenyataankan apabila seseorang yang kita sayang tu nak pergi jauh , susah untuk kita lepaskan . Tapi aku terpaksa merelakan sebab dia buat untuk masa depan . Aku takut kalau dia jauh dengan aku , aku jadi lemah . Memang aku tak nak tunjuk tapi aku hanya sorang perempuan yang perlukan sokongan dan semangat daripada dia . Malam ni air mata aku mengalir , dengan sendirinya . Aku tak sanggup walaupon mulut kata pergi . Kenapa aku kalah dengan perasaan aku sendiri . Mungkin aku terpaksa menipu semua orang , mungkin aku terpaksa membuat senyuman palsu lepas ni , mungkin aku terpaksa ketawa untuk mengembirakan hati mereka disebabkan aku tak nak orang tau perasaan aku . Kenapa aku boleh lemah sampai camni sekali . Kenapa aku tak boleh nak kuat lagi . Aku cuba tuk tahan perasaan aku tapi . . Aku kalah . Kenapa dugaan aku berat sangat . Kenapa aku tak boleh nak bahagia macam orang lain . Masalah yang ada belum selesai , ade lagi yang lain . Ya Allah , kuat betul ujianMu terhadapku . Selama ni aku tabah tapi kenapa sekarang aku lemah . Aku perlukan petunjuk dariMu . Tenangkan lah hatiku , tabahkan lah dan permudahkan lah hidupku dalam segala urusan di dunia ni . Amin . . .

Sayang , kalau pergi sana , jangan lupa I kat sini okay . I tunggu U sampai U balik . Seriously I lemah . Im sorry dear . Take care sayang . I Love You sayang ♥
Assalamualaikum ♥

0 comments: