Sunday 19 February 2012

Selamat Bertunang ALONG !!

Assalamualaikum sayang-sayang ♥
Dah lama rasanya tak update blog nih kan . . berhabuk dah bak kata buah hati aku =.= dia pon malas gak nak update tuh . . konon alasan tak taw nak ngadap . phuii . BTW tak kisah la kan . . ade masa nanti , ada cite update la tu .  Err macam lari tajuk je ni kan . . hehe sorry . . 
Actually aku nak ucap SELAMAT BERTUNANG for my sister . . dah jadi tunang orang . .  
#jangantanyabilaakunaktunanglak
rasa aku lak yang terexcited lebih . . sebab nye tak tahu la . . ade hal lain gak yang best sebenarnya . . dapat kenal dengan sedara mara dia , so far alhamdulillah aku boleh la bergaul dengan makcik-makcik dia . . but a little bit shame coz ntah la . . biasa lah tu kan first time . . dari hari jumaat malam aku kat rumah dia , kenal-kenal dengan paksu & maksu dia . . spoting gilaaa . . best best . . huhuhu . . then tolong menyibuk sampai lah kol 5.30 pagi baru dapat tidur . . kol 8 dah bangun , malu nak bangun lewat-lewat . . tak cun la bangun lambat kan . . then dia hantar aku balik rumah , tak siap pon just mandi amik baju then g sane balik . kira siap kat sane je la . . sampai je rumah dia balik , ade la sorang perempuan ni dok pandang-pandang . agaknye aku comot sangat kot pagi tu . . then macam tak de ape je yang nak tolong , aku gosok la baju aku ngan baju dia . dok la ngan maksu . cite-cite . . tiba-tiba masuk lak MAKHLUK ASING konon nak beramas mesra ngan maksu . . konon dah lama kenal la . . padahallllll =.= gebang lebeyyy . . siap cakap 
"masa kapel ngan amer" 
nasib la aku tak cakap 
"ni makwe amer SEKARANG" 
agak-agak berbulu tak ^_^ ape pon tak bole budak sekolah ni . . aku malas nak layan sebab kalau mulut dah terbukak , memang tak kan habis . . so chill je . . kita balas dengan perbuatan biar dia pebih mendidih je hati tu kan . . tima acara berlangsung , aku pon wat tak tahu . . fuh jelingan manja perempuan tu bagi kat aku . . aku pon tengok je la . . senyum pastu jeling lagi manje dari dia . . terus gedik ngan buah hati ^_^ lagi dia BERBULU . . agaknye dah tebal kot bulu dia tengok kita orang sampai kitaorang pon dia nak langgar =.= tau lah kau debab wahai betina . . tak payah nak langgar sangat . . 
The moral of the story , kalau pergi rumah orang tu pandai-pandai lah bawa diri . biar orang senang dengan kita . hidup jangan menyusahkan orang tapi senangkan orang . aku amik ayat ni dari ayah aku sendiri . thanks dad ! alhamdulillah aku boleh bawak diri even aku malu gila ! DAMN tolong lah jangan nak malu sangat okay =.= sekian sahaja cerita saya yang tak best ni pada hari ini . . selamat malam dan mimpi indah
Assalamualaikum . .  ♥
#hidup ni biar sederhana dan jangan terlampau fikir diri tu bagus sangat sebab nanti diri sendiri yang merana =)

No comments:

Post a Comment