Thursday, 23 February 2012

Im Back !! ^_^

assalamualaikum semua.... holaaaa....
rasenye da lame x meng update blog nie... 
sampai dah nmpk habuk2 da sikit...hohoho...
pape pon thank kat syg saye myss honey sbb rajin gak die update2
blog nie (tu pon nk kene tegur dulu baru nk update)
hehehe...kalau x berkulat2 dah blog nie...weekkkk..padan muke honey saya....
ok2...buatkan mr.sky nie da lame x update blog nie,
so arini alang2 2 ingat nak la bercerita panjang skit,skit je xpnjang mne pon.heheh.
agak lame lah saye xupdate blog nie coz bz je manjang..
banyak keje nk kene buat semenjak dua menjak nie...
(padahal xbz mane pon) :P
huhu..baru2 nie akak mr.sky baru je lepas bertunang...
allmdlah akhirnye terikat jugak hubungan mereka....
so,mr.sky pon trut la sibuk skli untuk buat persiapan mereka nie...
wlpon xmeriah mane,tp meriah jugak jadinye...mcam2 keletah ade aritu..hohoh...
ok..sebelum 2 pulak mr.sky amat lame xon9 sebab (bb xbayo)
syhhhh..diam2 suda...hahaha...2 la yg jadik masalah nye...hahah..
pastu kn..bile bb da ade..tetibe lak charger den nie nk meragam....adoii..spoil btol la...
so nk xnak...terpakse la meng off9 kn diri untuk jangke lame yg pnjang la jugak kn..hehehe...
sepanjang mase saya x0n9 nie...mcm2 la perkare-perkare yg den lakukan..antaranya ialah,,
-meluangkan mase dengan org tersayang..sape lg?myss honey ler..
-meluangkan mase dengan family n bakal abg ipau..huhuhu....
-pastu menyibukkan diri lepak bersame kawan2 ....
-n sambil2 tu mencari keje2 yg sesuai untuk mase depan(kumpul duit nk kawin pulak) :P
hahahha...s0 mase saya byk la terluang dan terhabis dengan mende2 yg berfaedah la jugak spnjang meng oof9 kn diri nie kan...hehehe....
ok lahh....rasenye saya da mati cicak dah nk naip mende lg dah nie...
ie pon da merapu2 dah menaiip...hahaha...
kkkkk stop!!
t ade mase saya update lg cite2 sterusnyer ok!!hhahaha...
ntah bile la pulakk..agaknye tgu blog nie hmpir berabut lg la kot..hahaha.. :P
ok la kawan2 semua...hope koraNG  semua sentiase hepi2 n enjoy ur life... 
but jgn smpai lupe diri suda.... :D peace :D
pesa dari mr.sky...sayangilah awek korang..tp jangan lupe pada orang tue kite dirumah..
xlupe jugak kat kwn2 kite semua.....hohohoho...ok!!!
dadadadidididdudududdededetititutututtettettete :D
assalamualaikum ^_^
salam sayang from me mr.skripter f0r my l0ve myss h0ney <3
i love u manje 

0 comments: