Sunday 11 March 2012

Bile kite sayang Orang tu ...

bile kite sayang org 2 ...
kite tgu die lame pon xpe , tp bile die tgu kite ??
ati kate,xpelah adat la ade yg mnggu $ dttgu..
bile kite sayang org 2...
kite xtido pon xpe lyn org tu yg tgh bosan , tp bile kite bosan ?? ada die lyn kite??
ati kate,xpelah ..die busy la 2...
bile kite sayang org 2...
kite gado gn die kite diam je..tp die ??
ati kate,xpe die tension la 2...
bile kite sayang orang 2...
bile die kol kite xangkat/lambat angkat mesty kene marah then merajuk .. tp die? bile kite kol die xangkt pon xpe...
ati kate xpelah ,mybe die tenga wat keje kot...
bile kite sayang orang 2..
kite xpnh pentingkan diri , tp die??slalu camtu..
ati kate,aka xpelah ,,die mmg camtu ..
bile kite sayang orang 2..
kite sangop korban ape saje , tp die ? mcm xmnhrgai ape kite buat,,
ati kate,tau x saya sayangkan awak??xpela,jnji die bahagia..
bile kite sayang orang 2..
bila kite da xde..die dtg pusara kite...
die mnx maaf sebab wat kite sakit atiwat kite tggu die,xlayan bile kite kol die,
xlyn kite bile bosan,mara kite bile tenga tension ,sbb pentgkan diri sndri...
namun semuanya telah terlambat....hargailah orang yang kite sayang ..:)

jika titisan hujan membasahi jendela mu..itu tanda airmataku menitis merinduimu..
jika ade darah menitis dari jari mu itu tanda sesuatu yang buruk terjadi padaku..
jika kau ternampak aku dalam tidurmu..ingin ku ucapkan selamat malam buatmu...
jika kau tersedar dari tidurmu tdengar al-quran sayup2 di subuh hariitu tanda aku tlah pergi sebelum mu...
jika kau menangis mlhat aku dslbungi kain putih,maafkan aku krna x sempat bertemu lagi..
saya sayang awak sangat...saya akan tunggu awak hingga akhir hayat saya....
itulah janji saya pada awak....

No comments:

Post a Comment