Friday 26 October 2012

Assalamualaikum . . .

Dah lama sangat menyepi dari menulis blog kan .. Sibuk dengan kerja .. Sibukkan diri dengan hal lain .. Banyak benda nak kena fikir bila dah kerja ni .. Haihhh , sejak kebelakangan ni selalu sangat tak ada mood .. Memang lah moon coming tapi selalu tak macam ni .. Mungkin stress sangat kot .. Tapi stress pasal apa ? Banyak benda yang aku nampak sekarang ni .. Tak tau lah kenapa tiba-tiba boleh nampak macam-macam ni .. Em .. Macam biasa , air mata mesti jadi peneman dikala waktu macam ni .. Best duduk tepi pantai sorang-sorang then lepaskan perasaan kat air laut, angin, pasir .. Mungkin semua tu tak boleh bercakap tapi semua tu boleh mendengar apa yang kita cakap .. Ye , memang tenang bila ada dengan ciptaan tuhan ni .. Aku suka duduk sorang-sorang , tak ada orang kacau , tapi sekarang bukan masa yang sesuai untuk aku duduk macam tu .. Kenapa ? Entah , aku sendiri keliru .. Aku keliru dengan perasaan aku .. Apa yang aku fikir sekarang semua buat aku sakit hati .. Memang terlalu sakit .. Sebab apa yang aku fikir semua yang buat aku sedih .. Entah la .. Sekarang ni hilang semua semangat aku .. Hilang semua apa yang aku impikan .. Bukan aku fade up or give up dengan orang yang aku sayang tapi aku lemah bila dia tak ada dengan aku .. Ye ! Dia tak ada dengan aku .. Dia akan jauh dengan aku .. Bila ? Aku tak sanggup nak cakap .. Mungkin dalam bulan depan .. Tak lama lagi .. Em .. Bila ingat balik time dia nak g nanti , aku tak nak jumpa dia langsung .. Buat apa jumpa kalau nak sedih kan ?? Dah la .. Aku pon ada perasaan jugak .. Aku pon tau sedih .. Tapi ape nak buat .. Nak tak nak dia kene gak jauh kan .. Nak cari duit .. Kalau tu je sebab dia tak apa .. Kalau ada sebab lain , sampai mati pon aku tak kan maafkan dia .. SUMPAH ! Sebab ? Aku sayang dia sangat-sangat .. Aku yakin dengan dia .. Tapi aku lemah .. Tu je .. Aku sangat lemah .. Aku perlukan dia .. Tolonglah kuatkan semangat aku .. Berilah aku kekuatan untuk teruskan hidup .. Amin ..

Wassalam . . . 

No comments:

Post a Comment